Saturday, February 15, 2014

Berat aku turun!! Seriously?? Aku tak percaya!

Aku xpercaya lagi...berat aku turun lagiiii...lalalalaala~~ wahh nak nyanyi2 pulak! 

ok aku nak confess yang aku dah banyak kali diet sejak di bangku sekolah lagi..sejak form 3 aku dah start diet k sebab aku rasa kawan2 sebaya aku semua xseberat aku masa tu...tapi diet aku xpernah menjadi! menjadi pun hanya setakat 2 3 bulan je..lepas tu jadi dugong balik..xboleh nak kawal nafsu makanlah..

semakin aku membesar semakin bertambah berat aku...tinggi xbertambah pun..pendek jugak..tapi bila compare nafsu makan aku dulu dan sekarang sama je..dulu pun aku kuat makan..tapi xsebesar sekarang..tapi kenapa sekarang berat aku makin menjadi2 walaupun nafsu makan aku sama je macam dulu?? ke hormon??

aku xnaklah cakap berat aku berapa..malu I! dan tadi bila aku timbang berat aku turun sebanyak 9 kilo??? OMG!! nie sebab penangan roti telur aku makan hari2 ke?? ke sebab aku dah xmakan nasi berminggu2?? ke sebab penimbang berat tu rosak?? boleh jadi lah kan..kejam kau penimbang! saje bagi aku terkejut beruk terover excited sekarang nie!

aku xpercaya berat aku mudah sangat turun banyak camni..aku xrasa pun besar badan aku nie seberat berat aku..pahe dok?? aku xrasa berat aku turun pun..aku bukannya jaga makan sangat..malam pun kadang2 aku melantak sate, rojak etc..baru malam tadi aku makan sate dengan rojak walaupun perut aku dah kenyang makan mee ibu aku masak..paham xkenafsuan makan aku sampai macam tu??

konklusi nya aku xpercaya! wahahaha! gelak keji kat diri sendiri..xpe esok aku timbang lagi tengok progress esok pulak..=p

p/s: ok entri nie pendek sebab aku nak cepat nak siap pergi rumah kakak aku! ada saudara datang dan nak bagi kad kawen..bye!


No comments:

Post a Comment