Thursday, February 20, 2014

Aku Ada Perasaan Tapi Macam Tak Ada Perasaan

Normally perempuan2 yang selalu excited lebih kan kalau lagi sebulan je majlis kawen...lelaki ada yang excited x?? ke takut nak akad nikah?? huhuhu...aku saja je tulis entri nie sebab majlis aku kan xlama lagi..sebulan je lagi sebelum aku bergelar puan atau mem besar...wahahaa..tapi aku rasa diri aku nie pelik sebab aku belum rasa excited tu...boleh x aku rasa cmnie?? eh jangan salah anggap..aku memang nak kawen tapi excited nya lambat..macam masa tunang dulu, ingat bila harinya dah tiba aku nervous ke?? korang rasa?? excited dengan nervous aku datang bila bakal mak mertua aku masuk bilik nak sarung cincin...hahahaa..bila dah sarung cincin excited dengan nervous tu hilang pudar pergi begitu saja..hahaha..

aku pelik kat diri aku sendiri sebabnya bila aku nak exam ke test ke datang pulak rasa cuak takut semua..bila tunang ke atau nak kawen lagi sebulan nie sepatutnya dah rasalah nervousnya tu kan..tapi aku?? tetap begini ...slumber badak orang kata..eh badak2 nie sensitip tau! hahaha...

ada satu sebab yang aku rasa aku macam xde perasaan nie..tapi aku bukan nya orang yang xde perasaan hati batu macam tu..aku nie sensitip tau x..kuat nangis touching bagai..ok sambung, aku rasa sebabnya aku dah kenal tunang aku tu almost 10 years kot...dan dekat2 nak kawen nie lah kitorang kerap keluar date semua..kadang2 bukan date semata, banyak urusan orang dah nak kawen nie..so kami setelkan berdua..tapi sebab tu ke huh?? lepas tu sambil menyelam minum airlah..aaiip! jangan pikir bukan2! maksudnya sambil uruskan kawen sambil tu lah dating sekali..ha siap hipotesis lagi aku bagi nie..hahaha..

korang nak tahu sapa yang lagi excited?? of couselah ibu aku! semalam siap uruskan goodies yang nak bagi kat tetamu, siap masukkan kad kat dalam sampul..haihlah ibu aku nie..yang goodies tu ibu aku just staple2 tag terima kasih kat goodies je..tapi banyak kot goodies nya..siap semua hokey! aku?? balik kerja je dah setel dah semua..aku nak tolong apa?? tolong tengoklah jawabnya..hehehe..tapi betullah sebab orang tua atau parents nie ketua rumah..maybe ibu aku nervous nya dari segi macam ada ke orang datang nanti, cuaca pulak hujan ke panas ke..kalau hujan kan susah..lancar ke majlis aku..lauk pauk nya nanti cukup ke untuk tetamu..xnaklah bila tetamu datang ada lauk yang dah habis..ibu aku kata lagi bagus kalau berlebih daripada xcukup...

ha tapi aku xterpikir macam tu..maksud aku nervous parents aku dengan aku lainlah...aku xnervous mungkin sebab aku pikir semuanya dah ok...tinggal majlis je..oh borang xsetel lagi! tinggal tu jelah...tapi ibu aku nervousnya dalam hal2 yang sedemikian...

nie macam quick postlah sebab tengah tunggu nak balik nie kan...macam mana aku boleh kenal tunang aku??

to be continue...

p/s: sampai sekarang nie aku masih terpikir tentang study kat overseas..masih tercari2 uni mana yang sesuai..agent mana yang boleh diharap..sengal kan?? hahahah..

No comments:

Post a Comment