Tuesday, February 4, 2014

Hasil tulisan dan lukisan

Hye korang! Assalamualaikum...kalau xjawab dosa kalau jawab gatal..aku xsuka betul dengar lelaki2 yang nak ngorat awek cakap camni..macam nak kena lempang je dengan aku..ceh emo plak! huhu..ok berkenaan entri kali nie sebenarnya aku nak share sikitlah bakat terpendam yang aku xpernah dedah kat orang..cewahh! macam berbakat sangat..hahahaha..xdelah berbakat sangat..sikit2 je bila bosan2 duk kat ofis nie, tu yang try and error melukis2 dan menulis2..hehehe..jom tengok hasil tulisan aku yang xseberapa nie..huhukkss!



ayat aku macam jiwang kan?? hakikatnya aku xjiwang! aku tulis apa yang terlintas kat otak aku je..lepas aku tulis macam nie, ofismate aku plak duk tampal kat partition..oii malulah!! tapi xpelah..dia kata jangan bukak..ok aku xbukaklah..sampai hari nie aku xbukak tau..bila staff lain datang nak hantar dokumen kat aku, mesti diorang baca satu2 dan puji2 lah sikit..blushing tau! awww~~ hahaah..weyhh aku conteng2 jelah! tetibe jadi macam nie mana aku tahu! ha yang kartun pooh tu aku lukis sendiri..tiru kat box rekaan aku sendiri..ala box letak2 pemadam, highlighter dan adik beradik dialah senang citer! actually gambar pooh tu senget..ntah macam mana ntah aku lukis boleh tegak macam tu..keajaiban!


ok untuk mengembang2kan bakat terpendam nie, aku tulislah lagi tulisan cenggini..yang nie hari nie punye..huhuhu..nie berjangkit dengan ofismate aku lah nie duk tampal tulisan aku yang mula2 tu..aku pun apa lagi, tampal lah jugak tulisan yang nie nak memenuhkan partition aku yang xpernah penuh! yelah xtaulah nak tampal apa..pasal keje semua dalam otak..wah wah! padahal lupa2 jugak..hehe..entri first dulu aku xbagitahu pasal family aku kan? sekarang aku bagitahulah sorang2 nama mereka..


nie aku tulis korean group pulak..banyak je nak tulis tapi dah penuh..nak buat kecil2 tapi terbuat besar2..paham ke aku tulis? kalau xpaham, paham2 kan lah ye..hahaha..


nie gambar buah-buahan kat dalam bakul..yang bulat kecil2 tu sebenarnya anggur..bila aku lukis da xjadi anggur da..bukan da xjadi anggur, dah xjadi ghupa buah dah..hodoh benor aku tengoknye..hahaha..korang kenal ke buah apa dalam bakul nie?? aku pun xkenal!


ha nie gambar asal yang berkaler..aku sanggup ambil gambar nie korang tau kt mana?? kat pantry! sebab nak try melukis punya pasal..hahaha..weyhh aku tersangat xde keje weyhh..kalau korang faham keadaan aku sekarang, sangat sadiss ku rasakan..huhukkssss! ok ke gambar yang aku lukis tu?? macam xmenjadi pun ada..haha..xpe sharing kan is loving2..hehee..lepas tengok gambar nie korang kenal lah buah apa dalam bakul tu kan?? kalau tengok gambar aku da macam hape dah!

p/s: aku cuma nak cakap, makanlah buah-buahan tempatan supaya anda sihat dan ceria!*tetibe* chioww!

2 comments: