Thursday, February 13, 2014

Bila aku dah bosan...

Aku bosan, bosan dan bosan!! teramat bosan sekarang! nampak macam aku nak mengamuk kan?? haha..aku bosan sebab hari nie kat ofis macam makan gaji buta je..sebab apa?? sebabnya UBS system kat ofis aku nie tengah diupdate..daripada semalam sampailah sekarang xboleh guna lagi sebab aku pun xtau kenapa entah...xtahulah bila aku boleh buat kerja2 aku yang makin berlambak tu..bila nak bukak internet kat tempat aku, payahlah pulak sebab finance manager a.k.a bos akulah duduk kat belakang..so dia akan nampak straight pc aku kecuali kalau dia rabunlah..hehe..makanya aku akan ke pc depan aku yang sangat terlindung! nak tidur ke hape kat situ memang orang xtau..kerja aku hari nie duk berblogwalking blog orang jela..yelah dah xtahu nak buat apa kan..facebook pulak kena block..bila dah tahap kebosanan aku nie da makin menjadi2, makanya aku tulislah entri nie..

pada 1.53 pm, waktu sekarang nie waktu rehat..aku lagilah bertambah bosan bila hari2 aku makan roti telur..dah berapa minggu aku xingat tapi dah berminggu jugaklah..lepas aku makan roti telur, aku order kat kawan aku yang kebetulan diorang pergi KFC nak makan..aku hanya order chessy wedges..memanglah feveret..nak2 lagi chesse dia berchessy2..mulalah aku berselera nak makan..tapi apakan daya mayonis nya pulak kureeennngggg...lagilah bertambah mood bosan aku kan?? *ada kene mengena ke?*

yang part roti telur tu, alkisahnya aku makan roti telur sebab aku nak lah diet sikit2..nak kurangkan makan nasi..aku kan dah naik pelamin bulan depan..tapi aku kisah apa! gemuk2 pun naik jelah pelamin..ingat makan roti telur hari2 boleh badan aku solid ke? hahaha..tapi aku dah turun sekilo weyhh! SEKILO AJEE?? nampak x macam aku xteruja?? memang pun sebab sekilo tu berminggu minggu baru turun tapi kalau nak naik berkilo2 sehari je!

bila aku bosan nie aku rasa macam nak tidur pun ada..kang aku tidur sampai ngorok2 kang terkejut pulak orang sekeliling..hahaha..memandangkan kerja2 aku semua guna UBS sistem, dan system xboleh guna, aku pun mulalah berpoye2..ha mulalah aku nak merapu! haha..

bila aku dah bosan, dan duduk kat tempat aku sendiri, mulalah aku nak pandang depan je..depan ada apa?? mestilah partition! lepas tu aku nak buat apa?? buat bodoh jelah...haha..aku xbusy tapi buat2 pegang kertas sambil kepala tunduk dan tangan pegang pen..lagi bila aku nak cover yang aku xde kerja, mulalah aku nak menongkat kepala sambil tangan pegang pen daann...mata aku pejam..maknanya aku tengah tidur sambil air liur meleleh! cett pengotor! 

oklah readers..kang aku makin menulis aku akan makin merepek..baik aku stop sekarang! bye lah!

No comments:

Post a Comment