Monday, February 24, 2014

Aku Malu!!!

Peristiwa yang aku rasa bila ingat je aku akan gelak xsedar diri a.k.a gelak setan...hahaha..nak tulis nie pun asik nak gelak je..hahahah..oklah aku cerita ye..macam nie ceritanya..

cerita nie, hari nie punya cerita..aku kan kalau dah pukul 6.00 pm tepat aku akan kemas2 barang aku siap2 nak baliklah walaupun office hour aku pukul 6.05 pm..aku kan bersemangat waja kalau nak balik..padahal 5 minit je dah sampai rumah..bersemangat xbertempat betul perempuan nie..hehehe..

ok habis je aku kemas2, aku teruslah naik lif turun bawah dengan ofismate aku..kat ruang bawah ofis tu ada receptionist dengan boleh dikatakan 2 orang director company jugaklah sebab anak bos kan tengah duduk kat kerusi nak balik jugaklah kot...main pintu ofis aku tu lutsinar tau..standard pintu ofislah..tiba-tiba jalan punya jalan..

gedegaaanngggg!! aku terlanggar pintu tu weyhhhh!!! malu sioootttt!! director tu siap gelak2 kat aku..yang lagi sorang terlopong tengok aku eksiden kat pintu tu...ofismate aku boleh terkezzuuuttt tengok aku eksiden...hahahahhahah...terkezuutt bukan apa, sebab bunyi kuat sangat macam gajah jatuh pokok tau x.. sakit kepala sampai balik terasa lagi..aiyyyoooo! serius aku xperasan pintu tu tutup..aku ingat bukak dengan sebesar2nya dan boleh aku keluar dengan selamat...dah takdir eksiden pulak...hahahaha..bukan mereka je yang perasan, pak guard yang berdiri kat main gate depan ofis aku tu pun nampak weyhh! 2 orang guard nampak...eeeee malu sangat!!! bila aku nak keluar kat main gate tu, pak guard tu cakap, "ha tulah nak cepat balik sangat"..heheheeh...aku hanya mampu tersenyum kambing sambil tangan pegang kepala..hehehehehe..

kalau korang nak tahu, nie dah kali ke-2 kot aku eksiden kat depan tu...tapi yang nie paling malu sebab ada 2 orang director tengok aku...apelah nasib badan malang sangat hari nie..huhuhuhuhu...

iklan jap bersama BTS - Boy In Luv dance practice..the best!!


first lagu diorang yang aku minat gileerrrr! dan dance yang daebakkkk sangat!!! enjoy!

p/s: next time aku akan lebih berhati2 dengan pintu tu..kejam kau pintu..kau rabunkan mata aku supaya aku nampak kau terbukak padahal kau tertutup rupanya.....isk isk isk...(-_-')

No comments:

Post a Comment