Saturday, March 1, 2014

Hampa dengan NON-STOP


Hari tu aku tengok sedutan kt tv movie nie akan ditayangkan pada 27 feb..tapi bila aku nak tengok movie nie malam tadi xde pulakk kat wayang..hampa sekejap..aku salah tengok ke?? oh mungkin bukan seluruh malaysia..mungkin kat JJ Bukit Raja belum ditayangkan lagi..its ok esok aku check it out lagi movie nie dah ada ke belum..

Agak2 kenapa eh hero2 dalam movie omputih nie makin tua makin laku?? dan aku pun salah seorang peminat movie2 omputih kalau heronya dah tua..macam Bruce Wilis, Liam Neeson, Jason Statham, Rambo, Van Diesel dan banyak lagi..nak kata rupa, dah tua kan mestilah ada kedut2 kat muka..rupa dah failed..tapi Jason Statham segak lagi..kedut belum ada..coming soon..huhu..apa lagi? badan ketul ketul? yeke? mungkin..watak? boleh jadi..dah berumur tapi dapat movie action macam tembak2, lawan tumbuk semua..tu pasallah agaknya faktor badan ketul ketul tu penting..barulah nampak realitinya filem itu..tak kan hero kurus kering main tumbuk lawan tapi akhirnya menang..xlogik kan? filem tamil bolehlah..

Agaknya berapa bintang yang aku boleh bagi kat movie nie?? dulu Liam Neeson dalam movie Taken aku suka..aku suka movie tu..menjadi sorang bapa dan suami yang sangat bertanggung jawab terhadap keluarga..sanggup buat apa je untuk isteri dan anak..dari 5 bintang, 5 bintang jugaklah aku bagi..tapi movie nie? just wait and see..

p/s: I think I feel hot..you know hot?? ini menandakan aku perlu mandi dengan kadar segera..hanya quick post dikala bosan..fullstop!

No comments:

Post a Comment