Tuesday, April 15, 2014

LinkWithin Tak Berkesan Disebabkan "Playlist.me"

Aku suka letak lagu kat blog aku..pada siapa yang suka view blog aku korang akan terjerumuslah dengan lagu2 kpop aku..dan aku suka tukar2 lagu..mana lagu sedap aku masukkan lah..kadang2 aku buang apps tu lepas tu install balik..depends pada aku..pelik kan perangai aku?

Tapi masalahnya sekarang bila aku install apps tu linkwithin aku xberkesan..bila aku klik post2 lama mesti error dan akan keluar "Sorry, this page does not exist in this blog"..lebih kurang camnilah ayat dia..sejak bila xboleh sebabnya aku dah install lama dan petang tadi saja2lah aku klik post2 aku..terkejut sebab error..puas aku cari cara camne nak elokkan balik linkwithin aku..

Sampailah aku tergerak hati nak buang playlist.me tu..aku try lah buang..bila dah buang tetibe ok pulak..hurmmmm oklah xde rezeki nak bagi blog aku meriah dengan lagu2..so aku dah delete dah pun..T__T

Entri yang pendek sebab aku nak straight to the point..

P/s: Macam bosan je kan tulis pasal nie..yelah sebab tengah xde nak buat apa..terbanyak masa sejak dah berhenti kerja..lepas nie akan banyaklah post2 aku..orait 10 minit tulis untuk hilangkan rasa bosan sambil tunggu suami balik..

No comments:

Post a Comment