Tuesday, April 8, 2014

I'm Officially Married..yeayyyy!! (Majlis Bersanding)

Untuk bersanding aku dah bagitahu awal2 kan aku nak tema kaler apa..tapi xpe aku nak announce lagi yang tema aku kaler biru turqoise + pink!! ada orang kata nampak naik sebab kaler pink tu terang gilerr..alah kiranya aku berseri seri lah masa bersanding..pliss sapa2 admit benda nie..(ayat minta pelempang) wahahahaha..

*Semua kawan2 sekolah menengah dan rendah - terima kasih banyak2 sebab sudi hadir majlis aku ye*


*nie semua kawan2 adik gue..terima kasih sebab memeriahkan majlis dan rajin mengedit pic nie..nicee woooo!!*

*Kak Nad - Classmate sekarang*

*Kak Mun - kawan baik kak nad*

*Zaty & Shareen - ambil berkat eh masing2..zaty bila kita nak karok lagi??*

*Amal & Zaty - mereka nie BFF..kalau xde kawan karok, nie lagi 1 partner karok dia*

*Sumber gambar dari kakak aku punyer fb*

*Dayah, Kema, Aisya, Mimi, Izza, Mira - Classmate degree..selain Mieda aku rapat jugak dengan diorang nie..thanks korang datang majlis zurin (kami bahasakan diri dengan nama..shuweet x??)..terharu gilerrr..*

Untuk pakej kawen aku ambil kat butik Mim Collection..tahun lepas butik nie ada pakej RM1400..tapi sekarang dah xde dah..aku ambil pakej tu tapi aku cut baju sahaja..pelamin dan make up bersanding semua dari Mim Collection..dah banyak butik aku survey butik nie yang aku tengok paling murah area meru, klang dan seangkatan dengannya lah..dan yang paling tersirat motip aku adalah boleh bayar ansur2..macam bayar kereta tu..xdelah pengantin sakit sangat nak bayar sekali gedebuk banyak kan..ada sesetengah butik dulunya boleh bayar ansur2 tapi dah xboleh dah sekarang sebab ramai customer menipu..tapi butik nie masih ambil lagi ansuran bulanan cenggitu..make up pun simple je kan..so siapa2 yang berminat silalah terjah link fb butik Mim nie..aku jamin butik nie dah femes dah pun kat area2 yang aku cakap tadi..

Dress kawen aku nie pun buatan sendiri oleh Put Fika..bukan dress sahaja, shawl dan veil pun dia buatkan..dress, veil dan shawl nikah pun hasil tangan pika..aku dah link fb dia kat entri sebelum nie..pika nie baru nak bukak butik sebab dulu2 dia ambil tempahan pun melalui h/p sahaja atau orang pergi rumah dia ke atau kat fb je..dia jahit baju aku xpasti kat mana..yang pasti dia xde butik lagi..bisness kecil kecilan kat rumah tapi hasil jahitan dia sangat memuaskan hati aku!! terima kasih banyak2 ye pika sebab layan kerenah customer kau sorang nie yang cerewet mewettt.. oh ya kami sepupu..lupa nak mention..wink! wink!

Make up nikah atau sanding lagi ok?? judgelah sendiri ye..bagi aku kedua-duanya cantik dan aku puas hati.. wuhuhuhuhu..sapa2 yang berkenan dengan hasil tangan mereka2 nie, silalah klik link yang aku bagi tu ok..

P/s: Tak bestlah sebab gambar nikah dan sanding sikit sangat..nanti bila album aku dah siap, aku akan upload kat entri yang lain..kiranya entri macam mengenang saat2 dinikahkan dan bersatunya kami sebagai suami isteri gituuuhhh..kejar glamer betul perempuan nie..wahahahaha..








No comments:

Post a Comment