Tuesday, March 31, 2015

Ostematrix membantu mengurangkan sakit sembelit

Entri nie aku xnak cerita panjang nak pendek2 je..

Ostematrix atau oste je aku panggil adalah product shaklee yang tengah famous sekarang nie..ubat nie mampu untuk mengurangkan sakit sembelit..seriously masa bersalin aku xde pon buasir..lepas bersalin sembelit pulak..dah sembelit confirm2 buasir kan..aku xtau macam mana nak hilangkan sakit ketika buang air besar nie sampailah kakak ipar aku suggest oste..sebelum tu aku ada makan pil untuk cairkan najis tapi xberkesan..

Bila dah buasir nie memang trauma lah nak membuang..macam nak tahan je berhari2 tapi nanti sakit perut pulak..so dengan memakan oste 4 biji sehari mampu mengurangkan sakit sembelit..mula2 aku makan 4 biji jugak tapi still sakit bila membuang..sekarang dah start makan 6 biji..alhamdulillah sakitnya semakin berkurang dan kerap membuang..kesimpulannya xdelah terseksa dan asek lap air mata je masa membuang..

Oste nie bukan mampu mengurangkan sembelit saja malahan banyak lagi khasiat yang terkandung di dalam nya..salah satunya memberi kalsium pada ibu mengandung..

Pada sesapa yang ade masalah sembelit nie boleh try makan oste dari ubat lembutkan najis ke hape..oste nie sangat membantu..belum cuba belum tahu..dah cuba korang xnak stop makan..macam aku nie jenis yang susah makan ubat pil..tapi oste hari2 aku boleh telan 6 biji pulak tu..

Khasiat oste..*tepeklah sikit gambar*

*sumber gambar dari google*

Sekarang bersepah agen shaklee..korang boleh dapatkan dari mereka2 ye..ok itu je yang nak sampaikan..adioosss!


No comments:

Post a Comment