Saturday, August 16, 2014

Affiliate Junction - Let's grab the chance!!



Assalamualaikum semua!! hari nie aku terlebih2 excited nak story mory kt korang tentang Affiliate Junction (AJ) nie..aku pun baru je mengenali tentang projek mega nie..aku terangkan dululah apa dia Affiliate Junction..aku cerita apa yang aku tahu dan faham ok sebab aku pun masih baru join AJ..

Bismillah..(nervous macam nak present dalam kelas padahal menaip je)
Affiliate Junction adalah rangkaian program affiliate yang terkemuka dibangunkan dan dimiliki oleh I Synergy Universal Sdn Bhd, menawarkan program affiliate secara online dan offline kepada peniaga dan affiliates di rantau ini..AJ menawarkan program Mykad Smart Shopper (MSSP) kepada rakyat Malaysia..program ini adalah program utama yang diterajui oleh AJ..apa dia MSSP?? Korang tau x kad pengenalan kita ada 50 fungsi di dalam?? tapi kita xpernah guna dan tahu kan?? bila kita guna I/C kita tu? bila kena roadblock then polis mintak..bila kita ada apa2 urusan di bank..dan sebagainya..macam aku kata tadi I/C kita ada 50 fungsi di dalam nya..termasuk Affiliate marketing..klik link INI untuk mengetahui lebih lanjut..



MSSP Discover adalah apps yang perlu di download apabila anda sudah berdaftar dengan MSSP..di dalam apps ini anda semua akan tahu dimana lokasi kedai2 yang sudah berdaftar dengan MSSP dan jumlah discount yang ditawarkan kepada consumer..kalau xtahu lokasi, jangan risau..ada map tau dalam apps nie..anda klik je kat kedai yang anda nak pergi dan disitu akan tertera "get direction"..macam GPS lah..senang je!! 

AJ nie ada 3 portion..

1. Pemilik Perniagaan
Manfaat untuk pemilik perniagaan ada banyak kalau join AJ nie..kalau pemilik perniagaan berdaftar dengan MSSP, perniagaan tersebut akan dapat..
  • Menjimatkan kos promosi dan pengiklanan..caranya dengan mengiklankan perniagaan tersebut dalam MSSP discover..so semua rakyat Malaysia boleh tahu di mana letaknya perniagaan anda..kalau mereka berminat mereka akan pergi ke kedai anda kan?? kedai anda akan menjadi tumpuan 30.2 juta rakyat Malaysia tau..famous kan?? apa anda akan buat untuk iklan kan kedai anda tanpa MSSP? banner? pamplet? laman sosial? kalau banner, hanya orang yang berdekatan anda sahaja yang tahu tentang kedai anda..pemplet pula, ramai je aku tengok orang buang2 bila dapat pemplet..dah rugi kat situ..laman sosial, hanya kawan2 anda saja yang tahu..kalau iklankan dalam MSSP discover, bukan sahaja anda akan jimat kos, anda juga akan mempunyai..
  • Pelanggan tetap 
  • Income anda akan bertambah 
  • Mempunyai database pelanggan tetap - semua pemilik perniagaan yang sudah berdaftar dengan MSSP akan diajar cara untuk update menu/product/etc baru untuk menarik lagi pelanggan datang
2. Pelanggan
Pada pelanggan yang berdaftar dan berbelanja di kedai yang berdaftar dengan MSSP akan dapat..
  • Discount! maksudnya disini anda sebagai consumer akan dapat discount apabila berbelanja di kedai yang berdaftar dengan MSSP..syok x setiap kali berbelanja anda akan mendapat diskaun berterusan..best kan?? sapa xnak?? hari2 berbelanja pun xpe..
  • Mata ganjaran - selain discount anda juga akan dapat point..kumpul point tersebut untuk redem hadiah2 yang disediakan..dah lah dapat diskaun..dapat hadiah pulak tu! wooww sangat!
  • Tidak perlu membawa kad tambahan - dengan hanya menggunakan Mykad, anda boleh berbelanja di mana2 sahaja..
  • Tiada yuran keahlian - kalau saya nak daftarkan anda dalam MSSP, anda tidak perlu bayar apa2..free ok..dah free lepas tu dapat diskaun bila berbelanja..
  • Tiada yuran pembaharuan - xpayah renew Mykad anda..boleh berbelanja berterusan sebab xde expiry date
3. Affiliate - Agent/Dealer
Part nie lain sikit..yang nie kalau anda berminat menjadi penggerak..program nie dah lama tapi baru dikenali..so kami sebagai penggerak lah yang akan menggerakkan program nie..banyak jugak manfaat kalau nak jadi agent atau dealer..

- Agent
  • Untuk register jadi agent memerlukan bayaran..kalau berminat dan betul2 serius nak join sila emel saya dan saya akan beritahu secara detail
  • Lesen hanya bertahan selama 3 tahun..bila lesen dah tamat anda perlu bayar RM100 untuk setahun
  • Boleh mengaktifkan 1000 Mykad sahaja xboleh lebih..bila dah max 1000 Mykad diaktifkan, pembayaran sebanyak RM50 untuk 100 Mykad
  • Untuk pengaktifan pemilik perniagaan, tiada had apa2..anda boleh mengaktifkan seberapa banyak kedai yang anda mahu
Sekiranya anda mengaktifkan Mykad pelanggan, anda akan dapat 1% dari setiap perbelanjaan pelanggan tersebut secara berterusan..kalau pelanggan tersebut berbelanja sebulan katakan lah RM500, anda akan dapat komisyen sebulan RM5..tu baru sorang..seandainya anda aktifkan 5 Mykad pelanggan yang berbelanja fix sebanyak RM500, anda akan dapat RM25 sebulan secara berterusan..belum masuk pelanggan2 anda yang berbelanja lebih RM500 sebulan..andai kata anda sudah aktifkan 1000 Mykad..agak2 berapa anda akan dapat sebulan secara berterusan?? hahaha..untung sangat!!

Untuk pengaktifan kedai pula, anda juga akan mendapat 1% dari keuntungan kedai tersebut setiap bulan..andai kata anda aktifkan kedai yang mendapat keuntungan agak2 dalam RM50000 sebulan..anda akan mendapat komisyen sebanyak RM500 sebulan..itu baru 1 kedai..kalau dalam setahun anda aktifkan 5 kedai yang mendapat keuntungan sebulan fix RM50000?? sebulan dari keuntungan kedai sahaja anda akan dapat RM2500 sebulan!! masyukkkk habess!!

1% komisyen yang anda dapat nie adalah secara bulanan..bila anda berjaya mengaktifkan kedai tersebut, anda juga akan dapat 4%-6% kos pengiklanan kedai tersebut..(yang nie akan diberitahu detail bila anda betul2 berminat dan serius untuk menjadi sebahagian dari kami)

- Dealer/Affiliate Manager
  • Untuk menjadi dealer juga ada bayaran yang perlu dibayar
  • Lesen hanya bertahan selama 3 tahun..bila lesen dah tamat anda perlu bayar RM100 untuk setahun
  • Boleh mengaktifkan 2000 Mykad..bila sudah aktifkan max 2000 Mykad, anda perlu membayar RM50 untuk 100 Mykad
  • Untuk pengaktifan kedai pula tiada had
Sebagai dealer anda diberi kuasa boleh mengaktifkan orang menjadi agent atau dealer..bila anda mengaktifkan agent, anda akan mendapat 10% daripada pembayaran pendaftaran tadi..sama juga bila anda mengaktifkan dealer..anda juga akan mendapat 10% daripada pembayaran pendaftaran tadi..konsep yang sama..kalau nak lebih faham, sila emel saya!!

Hanya dengan mengaktifkan Mykad rakyat Malaysia sahaja anda sudah boleh menjana pendapatan!! xkerja berat pun, duduk rumah goyang kaki saja pun anda akan dapat komisyen setiap bulan!! hebat sangatt!!

So macam mana?? berminat x untuk join MSSP?? rebutlah peluang selagi peluang di depan mata anda..peluang hanya datang sekali!! fikir-fikirkan lah!! 

Projek nie dah masuk fasa ke-3 dan akan masuk ke pasaran Indonesia!! ini bukan projek biasa2!! ini projek mega!! projek besar!!

Email saya dengan segera sekiranya berminat dengan program nie!! miszrieyn@gmail.com

Bila nak emel sertakan nama, alamat dan no. fon..senang papehal saya sendiri akan call anda..

P/s: Sekiranya ada warga AJ yang sudah baca entri nie dan dapati ada kesalahan dalam penulisan saya..saya mintak sangat untuk perbetulkan apa yang salah..saya masih baru..masih belajar..masih mencari potensi..maafkan saya..selamat hari raya!! 

No comments:

Post a Comment